گفته شده حمله ی اتمی آمریکا به ژاپن ، تلفات جانی و طبیعی سنگینی به بار آورد و همین امر سبب تسلیم ژاپنیها و اعلام آتش بس شد.تقریبا همه ی زیر ساخت های شهری از بین رفته و اکثر موجودات زنده جان باخته بودند،اما در این بین تعدادی از موش های فاضلاب جان سالم به در برده و به حیات خود ادامه دادند.فرزندان این موش ها بعد ها توسط هیچ زهر و سمی کشته نشدند و در تحقیقات مشخص شد که این موش ها به نوعی تکامل و جهش ژنتیکی دست یافته اند که بدن آن ها  را مقاوم ساخته است.

به اطراف خود که بنگرید میتوانید به این نتیجه برسید که بعضی از امور نیاز به تکامل ژنتیکی دارند و اگر بخواهید در این جامعه زندگی کنید باید ژنی جهش یافته داشته باشید یا اصلا در یک کلام شما باید صاحب ژن خوب باشید!

در چند سطر زیر سعی میکنیم تا شما را از برخی آپشن های ژن تکامل یافته ی مورد نظرمان آگاه سازیم.

1-گفته میشود مشکل آب جدیست و تا25سال آینده ،50ملیون ایرانی مجبور به مهاجرت و تغییر محل زندگی میشوند پس اولین آپشن مورد نیاز "رادیاتور" است که بتوانید اول زمستان 5لیتر آب در آن بریزید و تا آخر سال تشنه نشوید!

2-با توجه به اینکه میزان ریزگردها در اهواز ۲۶ برابر حد مجاز است ،یک عدد "خاک شش" برای تنفس در هوای خاک آلود و ریزگرد باران جنوب کشورنیاز است.

3- مقادیری کلروفیل برای انجام عمل فتوسنتز در دود و آلاینده های محیطی تهران

4-یک دست بال وبازوی قوی برای پرواز و گریز از ترافیک کلان شهرها

5-ایرانی ها7/4برابر مردم جهان نان میخورند ، در نتیجه یک عدد کوهان برای ذخیره ی غذا به جهت اجرای صحیح اقتصاد مقاومتی و مقاومت اقتصادی مورد نیاز است(البته بهتر است این کوهان را به تخم مرغ عادت ندهید چرا که نوسان قیمت آن سبب نابسامانی احوالاتتان خواهد شد!)

 

 

6-یک عدد مغزکتاب دوست و دغدغه مند برای افزایش آگاهی های اجتماعی و فرهنگی برای مقابله با افزایش ناهنجاری های جامعه از جمله طلاق و تصادف و چهارشنبه سوزی و پرتاب زباله در خیابان و افسردگی و ناراحتی و...

7-برخی وعده ها هیچگاه عملی نمی شوند، پس" مدیرسنج "برای تشخیص صحیح مدیران کارآمد و دلسوز ملت بسیار مورد نیاز است.

8-هر ایرانی 2برابر میانگین جهانی زباله تولید می کند، پس "سیستم تصفیه و بازیافت پسماند خودمحور" برای حذف پسماندهای خشک وتر ، در کناریا زیر روده میتواند آپشن خوبی باشد.

9-"وجدان دوبل glx "برای برخی افراد که با وجدان های معمولی خوب کار نمیکنند و مدام زیرآبی میروند.

10-"حق گیر اورجینال فلزی خاردار "برای مبارزه ی مستمر و قاطعانه با اختلاس گران و مال مردم خوران!

 

 

11-"معده ی دوجداره "به جهت هضم مواد غذایی تراریخته ،فروریخته ،فرهیخته و پرریخته و هرآنچه که مسئولین صلاح میدانند وارد کنند و به خوردمان دهند .

12-"پوست فولادی ضد حریق وآتش خاموش کن سیّار "جهت قرار گیری در معرض آتش خشم مادرشوهر،آتش قلیان و قلیانیان،آتش توپخانه ی دشمنان ، آتش ساختمان های پیر و فرسوده و آتش جنگل های شمال !

13-پارتی کُش ،برای دفع و رفع روابط نامتعارف در ادارات و سازمان ها

14-رادار الکترونیکی ضد نویز، برای مواقعی که روی آبی هستیم و ممکن است نبینندمان!

15-و در آخر مهم ترین آپشن چیزی نیست جز سنگ امیدبخش قزوینی ، جهت تلاش جدی و مستمردر راستای بهبود وضعی که شاید از آن راضی نیستیم...