توپ تحویل سال هم ترکید و خروس 96 جای خود را به سگ97 داد. امید است ، این سگ ،باوفا و مهربان باشد و همچون خروس قبلی که پس از چند ماه ، نااهل و بی محل شد ، بی وفایی پیشه نکند و پاچه ی ملت را نگیرد.

ان شاالله به حول قوه ی الهی و بدون دخالت هیچ مسئول بی تدبیری ، یک دفعه همه ی مشکلات حل شود و هیچ قطاری به قطار دیگر نزند و هیچ کوهی سر راه هواپیماهای خفنمان سبز نشود و کشتی های نفتکش غول پیکرمان هم از صفحه ی رادار محو نشوند و کسی به آن ها برخورد نکند.

ان شاالله معدنی کارگرانش را در آغوش نگیرد و آتشی به جان ساختمان های پیر تهران نیافتد و کمر هیچ ساختمانی زیر بار آوار و روی آتشنشانانمان خم نشود.

 

چقدر خوب است اگر در سال جدید وعده های 100 روزه 1000روزه نشوند، در هر ساعت 21 طلاق در ایران اسلامی بدلیل تورم و بیکاری و مشکلات فرهنگی رخ ندهد،تعرفه ی واردات خودروی هیبریدی با افزایش 95درصدی روبرو نشود، عوارض خروج از کشور 100درصد افزایش نیابد و تورم و بیکاری هم دست در دست این موارد بالا نرود!

 

ان شاالله خداوند شر ریزگردها و خشکسالی و زلزله و تلفات ناشی از تصادفات جاده ای و کلا هر نوع بدبختی که خودتان بهتر میتوانید تصور کنید را از سر ملت کم کند ، چرا که بعید میدانم این مسائل بدست موزه ی لووووور نرفتگان و سلفی بگیران با موگرینی و دارندگان ژن خوب حل شود.

 

ای خدایی که در همین نزدیکی هستی خودت هوای مردم را داشته باش و در سال جدید نگذار ملت از دست ریزگرد و دود نفس نفس بزنند و خشکسالی آزارشان دهد.چادرنشینان و زلزله زدگانمان را صاحبخانه کن و نیرنگ متعصبین از هر نوع و رنگ و شکل را به خودشان برگردان و اختلاس گران و دزدان بیت المال را بجای یوزپلنگ و شاه روباه ایرانی و ده ها گونه ی جانوری در خطر انقراض ، منقرض و منهدم بفرما!

پروردگارا کشورمان را به خودت میسپاریم و دل هایمان فقط به ذکر و یاد تو گرم است ، پس همانگونه که در ابتدا این مملکت را  از ثروت و منابع طبیعی مختلف سرشار نمودی،  امروز نیز نگاه رحمت آمیز خود بر آنرا  دوچندان فرما.

 

 

خداوندا به حق این وقت و ساعات عزیز و به حق امیرالمونین ، همانگونه که صفحات اینستاگراممان از پست های تبریک نوروزی پر شده است ، افکارمان را از شعور و ادب و فرهنگ مَملُو و جیب هایمان را از رزق حلال و فکرمان را از امید و آرامش خیال ، آکنده ساز.

 

 

 

منابع:

eligasht.com

buzdid.ir

psychnews.ir