http://s8.picofile.com/file/8322809176/%D9%BE%D9%88%D8%B3%D8%AA_%D9%BE%D8%B1%D8%AA%D9%82%D8%A7%D9%84.jpg

خروس خوان

نوشته هایی نه چندان بیخودی به قلم علی دهقانی

۷ مطلب در فروردين ۱۳۹۷ ثبت شده است

...عوضش امنیت داریم!

آقای تام در کنار عده ای از شخصیت های کارتونی محبوبمان در کنار جوب خیابان نشسته بود و صفحات مجازی گوشی خود را چک میکرد و با دوستانش حرف میزد.

آقای تام با مرور چند خبر قتل و غارت که مربوط به کشورهای شاخ آفریقا بود، رو به دوستانش کرده و گفت : چقدر خوب است که امنیت داریم!

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
علی دهقانی

دید و بازدید های نوروزی و شیرینی های آن!!

(( اسامی و اطلاعات این داستان، کاملا کذب و بی پایه  است حتی همین جمله! ))

در عصر بهاری یکی از ایام نوروز برای رفتن به خانه ی آقای عظیمی که از بزرگان فامیل بود، آماده می شدیم.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
علی دهقانی

مرور اجمالی بر آثار کوبریک

تمام جملاتی که در زیر ردیف شده ، میتوانند حقیقت محض باشند:

* استنلی کوبریک یک مافوق نابغه و بزرگترین هنرمند سینمایی قرن 20 بود.

*استنلی کوبریک از طرف دولت مجبور شد تا پروژه فرود بر روی کره ماه را برای منحرف کردن ذهن مردم جهان، در استودیو ، جعل کند.

*استنلی کوبریک اشاراتی را در مورد کارهایی که به صورت مخفیانه مجبور به انجام آن شده بود در فیلمهایش به خصوص تلالو و چشمان باز بسته، گنجانده است.

*استننلی کوبریک به خاطر چیزهایی که میدانست و کارهایی که کرده بود به قتل رسید!

۲ نظر
مهران سیفی

چه کنیم تا نمیریم؟!

گفته شده حمله ی اتمی آمریکا به ژاپن ، تلفات جانی و طبیعی سنگینی به بار آورد و همین امر سبب تسلیم ژاپنیها و اعلام آتش بس شد.تقریبا همه ی زیر ساخت های شهری از بین رفته و اکثر موجودات زنده جان باخته بودند،اما در این بین تعدادی از موش های فاضلاب جان سالم به در برده و به حیات خود ادامه دادند.فرزندان این موش ها بعد ها توسط هیچ زهر و سمی کشته نشدند و در تحقیقات مشخص شد که این موش ها به نوعی تکامل و جهش ژنتیکی دست یافته اند که بدن آن ها  را مقاوم ساخته است.

به اطراف خود که بنگرید میتوانید به این نتیجه برسید که بعضی از امور نیاز به تکامل ژنتیکی دارند و اگر بخواهید در این جامعه زندگی کنید باید ژنی جهش یافته داشته باشید یا اصلا در یک کلام شما باید صاحب ژن خوب باشید!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
علی دهقانی

تراژدی سینما

روزی روزگاری در غرب ، اختراعی که در ابتدا به نظر سازندگانش( برادران لومیر) چیز بی اهمیتی تلقی میشد و به آن : پدیده کسالت بار! می گفتند، در حال خلق یک زبان جدید بین المللی برای تمام  افراد کره زمین فارغ از نژاد و عقیده بود: زبان سینما!
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
مهران سیفی

مصادره یک بازیگر و شرطی سازی مخاطب!!!

اولین فیلم مهران احمدی،  هنرمندی که با درخشش در نقش بهبود سریال پایتخت به موفقیت چشمگیری در کارنامه خود رسید تا جایی که به یکی از برگ های برنده ی سیروس مقدم در شماره 3 همین سریال تبدیل شد و شاهد این مدعا هم را میتوان اٌفت محبوبیت وکیفیت پایتخت 4 دانست که بدون حضور این نقش روی آنتن رفت، هیچ حرفی برای گفتن ندارد!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
علی دهقانی

عید همه ی شما مبارک!

توپ تحویل سال هم ترکید و خروس 96 جای خود را به سگ97 داد. امید است ، این سگ ،باوفا و مهربان باشد و همچون خروس قبلی که پس از چند ماه ، نااهل و بی محل شد ، بی وفایی پیشه نکند و پاچه ی ملت را نگیرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
علی دهقانی